FCN Group kompaniyasi haqida

FCN Group – sotuvlar bo‘yicha so‘zsiz yetakchi bo‘lgan jahonga mashhur moda kiyim va aksessuarlar brendlarining premium va o‘rta segmentdagi rasmiy vakili.New Millennium Concept Store, Paul&Shark, Lacoste, Tommy Hilfiger, Levi’s, United Colors of Benetton, Mango kabi multibrend va monobrend do‘konlarimiz poytaxtimizning eng nufuzli joylarida joylashgan.

2020 yilda brendlar qatori kam bo’lmagan Calvin Klein, Gant, Camicissima, Liu Jo, Yamamay, Mayoral, Swarovski mashhur brendlari, shuningdek, Amerikaning Bose akustik uskunalari shourumlari bilan to’ldirildi.

2021 yil kompaniya uchun New Millennium Concept Store premium erkaklar kiyimlari butigining kengayishi bilan nishonlandi. Toshkentning eng hashamatli savdo maydonlaridan biri – Mirobod Avenue yangi majmuasiga ko‘chib o‘tgan do‘kon savdo maydonini 500 kvadrat metrga oshirdi va hozirda taxminan 2000 kvadrat metr maydonni egallaydi.

FCN Group faoliyati muvaffaqiyatli insonning benuqson qiyofasini yaratishga kompleks yondashuvni aks ettiradi va kiyim-kechak do’konlaridan tashqari, Aesthetic Island fitnes va spa go’zallik va sog’lomlashtirish markazi, Frantsiyaga qarashli Guinot go’zallik saloni va  yuqori sifatli ekologik tozalovchi Laura Luxury Laundryni o’z ichiga oladi.. FCN Group tarixidagi yangi sahifa – bu zamonaviy muvaffaqiyatli erkaklarning qiziqishlari bilan tanishadigan yaltiroq HILL jurnalining paydo bo’lishi.

Lekin bu hammasi emas. FCN Groupning 2022 yilga moʻljallangan istiqbollarida yana bir qancha muhim loyihalar, xususan, Boggi Milano erkaklar kiyimlari, Shvetsariyaning Bally hashamatli aksessuarlari va poyabzallari, Calvin Klein va Tommy Hilfiger modalar uylari, Frette premium ichki kiyim butiklari uchun Oʻzbekistonda birinchi mono-brend doʻkonlarining ochilishi, hashamatli idishlar va optika uchun mo’ljallangan monobrend do’konlari, shuningdek, fransuz Ladurée qandolatchilik tarmog’i va Le Grenier à Pain novvoyxonalari.